lördag 2 april 2011

Hey you over there!

Då ska jag försöka mig på att göra ett blogginlägg. I måndags började jag jobba som löneassistent/lönehandläggare på kommunens lönekontor, eller första 10 veckorna är utbildning varvat med jobbet, måste ju lära mig allt, men i juni är jag färdig =) Hittills trivs jag hur bra som helst och känner att detta är ett jobb som passar mig alldeles utmärkt. Jag har alltid drömt om ett eget kontor och ett jobb där man styr sig själv mycket, ingen som säger åt mig att göra det och det..och så har jag det nu hi hi! Så jag antar att drömmar kan gå i uppfyllelse =)

Förståligt nog har jag varit helt slut på kvällarna denna vecka, massa ny information och nya intryck har proppats in i mitt huvud, så bloggen lade jag åt sidan. Men så fort jag kommer in i rutinerna så kommer uppdateringarna bli bättre, ha överseende.

Igår var jag och pussade min Baby hej då. Hon, Emma, Jocke och Matilda åkte till Laos inatt på lite semester i några veckor. De skulle egentligen åkt till Thailand, men ni har väl alla sett vädret där? Laos blir nog spännande =)

Idag har jag och hjärtat varit på stan och shoppat och ätit lunch. Massa fina saker köpte vi...shoppa är livet ^^

Hoppas ni som läser denna blogg mår bra och jag önskar er alla en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar