söndag 17 april 2011

Get on the floor

Men vad soligt och skönt det är ute! Äntligen!

Gårdagen spenderades hos fina vännerna Jenny och Ch..vi drack vin, skrattade och spelade sällskapsspel. Helt perfekt lördagskväll med andra ord.

Idag har jag och hjärtat suttit på uteservering och njutit av värmen. Sen drog vi hem och fixade iordning balkongen. Insåg att vi behövde ny duk, ny dyna till baden baden och ny matta därute, så vi blev inte klara. Men vad gör det =)

På tisdag kommer min Baby hem från Thailand, äntligen!! Jag känner mig halv när hon inte är hemma.

Min älskade Baby och min stora kärlek <3


Nu ska jag strax iväg och tanka bilen, sen hem och kolla på Big Brotha ;)

Ha en fortsatt ljuvlig söndag, imorgon är det jobb, men bara i fyra dagar, sen är det påskledigt!

Här får ni en bra låt som ni kan skaka era lurviga till, plus att J.LO är så snygg att man svimmar lite. Enjoy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar