tisdag 10 maj 2011

Hey Jude, don't make it bad

Oj oj, död blogg kallas en sådan här blogg. Men kan ni klandra mig? Solen har skinit, jag sitter typ aldrig vid datorn (gör ju det hela dagarna på jobbet) och jag jobbar för fullt. Mitt älskade älskade jobb med alla fina människor, tänk att det kan bli så rätt =)

Men nu gör jag ett litet inlägg. Strax ska jag ut på promenad med kärleken, kärleken som jag för övrigt ska åka till Mallis med i sommar, vecka 30 närmare bestämt. Jag har ju inte så mycket semester i sommar, men den där veckan fick jag ihop iallafall och vad passar inte bättre då än att åka och bada i ett varmt hav?

Jag orkar inte skriva en rad till nu, eller orkar och orkar, jag vill helt enkelt inte, jag vill ut i värmen! Klockan är 19 och det är fortfarande 20 grader ute.

Så ciao!

1 kommentar: